FAQ

FAQ - najczęściej zadawane pytania

W tym miejscu postaramy się na bieżąco umieszczać odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania. Jeśli wśród tych, zamieszczonych poniżej, nie znajdzie się żadna pasująca – prosimy o kontakt na scream-club@captainhook.pl

 

Pytania o PRODUKTY

Jakie inne tytuły będą w najbliższym czasie dostępne w SCREAM CLUB?

Staramy się na bieżąco udostępniać Klubowiczom wszystkie zapowiedzi oraz nowości wydawnicze SCREAM. Są one regularnie publikowane na Facebook.com/screamcomics oraz na stronie internetowej Wydawnictwa. Tam informacje pojawiają się najwcześniej.

Chciałbym dowiedzieć się więcej o danym produkcie…

Staramy się aby opisy produktów dostępnych w naszym sklepie były wyczerpujące. Opisy te udostępniane są nam przez Wydawnictwa. Jeśli nie znajdziecie odpowiedzi na ich stronach internetowych i FB zapraszamy do kontaktu na scream-club@captainhook.pl

W jakim okresie przez premierą udzielany jest dodatkowy rabat?

Z podwyższonego rabatu będzie można skorzystać najpóźniej na 30dni przed planowaną premierą. W związku z opóźnieniem w uruchomieniu Klubu, podwyższony rabat na pierwszą partię premier zostanie wyłączony na 14 dni przed wprowadzeniem do sprzedaży. Ze względu na ograniczoną liczbę egzemplarzy przewidzianych do przedsprzedaży może się zdarzyć, że atrakcyjna cena zniknie wcześniej. Prosimy śledzić informacje na FB.

Czy wrzucenie produktów do koszyka gwarantuje cenę/rabat?

Wszelkie zmiany cen / rabatów wpływają również na produkty w koszyku. Prosimy sprawdzić cenę przed złożeniem zamówienia.

Czy mogę kupić produkty na miejscu?

Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Jesteśmy sklepem internetowym i cała transakcja odbywa się po przez stronę www.

 

Pytania dotyczące TRANSAKCJI

Czy wystawiacie faktury VAT?

Do każdego zamówienia, na prośbę Kupującego, możemy wystawić fakturę VAT.

W jaki sposób mogę anulować zamówienie?

Należy wysłać prośbę o anulowanie zamówienia e-mailem.

Czy i w jaki sposób można zmienić zamówienie?

Zamówienie można zmieniać do momentu spakowania paczki. Zmiany w zamówieniu należy zgłaszać wyłącznie poprzez e-mail: info@captainhook.pl

Czy zamówienie o większej wartości pozwala uzyskać dodatkowy rabat?

Rabat w sklepie nie zależy od ilości/wartości zakupionych towarów, a jedynie od czasu składania zamówienia (promocje/przedsprzedaż) oraz posiadania lub nie statusu członka SCREAM CLUB.

Złożyłem zamówienie, ale zostało ono anulowane. Dlaczego?

Najczęstszą przyczyną anulowania zamówienia jest przekroczenie 7-dniowego terminu zapłaty za zamówienie opłacane tradycyjnym przelewem. Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone w tym terminie zostaje anulowane. W każdym przypadku anulowanie zamówienia następuje poprzedza wysłanie Kupującemu powiadomienia.

Czy można wymienić zakupiony produkt na inny ?

Nie dokonujemy zamian. Zawsze możliwe jest skorzystanie z opcji zwrotu towaru i złożenie nowego zamówienia.

Jak zwrócić zakupiony produkt?

Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, aby zwrócić zakupiony produkt, należy skontaktować się z nami pod adresem info@captainhook.pl lub telefonicznie.

Czy będzie możliwość odbioru przesyłki w Paczkomatach i/lub w Ruchu ?

Tak. Obie usługi zostaną uruchomione w najbliższych tygodniach.

Jakie są koszty wysyłki?

Pełna tabela cen wysyłki znajduje się tutaj. Taka informacja pojawia się również w koszyku, poniżej listy zamawianych produktów. Powyżej kwoty 300 PLN wysyłka na koszt Klubu.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Nie. Na dziś nie ma takiej możliwości.

Czy wysyłacie paczki poza granice Polski?

Tak, koszt przesyłki zależy od jej wielkości oraz kraju przeznaczenia. Prosimy o kontakt.

Jakimi firmami wysyłacie produkty?

Korzystamy z usług: Poczty Polskiej i kuriera UPS. Będą jeszcze Paczkomaty InPost oraz Paczki w Ruchu.

Przesyłka się spóźnia…

Jeżeli paczka dotrze w ciągu 7 dni roboczych od naszej informacji o wysłaniu przesyłki, prosimy o kontakt z odpowiednim dla odbiorcy urzędem pocztowym. Zdarza się, że zamówienie czeka tam na odbiór. Jeśli paczka wysłana Pocztą Polską nie zostanie dostarczona w terminie 14 dni, a UPS-em w ciągu 30 dni od daty nadania - prosimy o kontakt e-mail w tej sprawie.

Jakie są możliwe formy płatności za zamówienie?

Płacąc za zamówienie Klient ma do wyboru tradycyjny przelew bądź szybki przelew bankowy. Jeśli po początkowej fazie działania Klubu wyda się to zasadne, wprowadzone zostaną również inne formy. W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia. To bardzo ułatwi nam identyfikację wpłaty. W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z transakcją prosimy o kontakt info@captainhook.pl     

Brak potwierdzenia zapłaty za zamówienie, mimo przelania pieniędzy.

Możliwe, że zlecajac przelew nie podaliście Państwo numeru zamówienia i wpłata nie została zidentyfikowana. Prosimy o kontakt e-mail.

Otrzymałem towar wadliwy / dostawa nie zgadza się z zamówieniem.

Każdy z naszych Klientów ma prawo do reklamacji wadliwego towaru zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Aby zgłosić reklamację należy skontaktować się z nami pod adresem info@captainhook.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl